Helt slut

Fredag: Red Bailey på utebanan efter skolan och det gick väll sådääär. Han var helt galet fin men alldeles för pigg och helt överlycklig att få komma ut och inte vara inne i ridhuset för en gångs skull. Men då han blev så pass pigg blev det mycket kontrolltänk men han var uppe i varv mest hela tiden. Blev inte alls ett bra pass.
Lördag: Red dressyr på Bailey inne i ridhuset och han var jättelugn och fin i traven, fick till ett jättebra arbete och gjorde lite skolor osv vilket gick galant. Sen skulle vi galoppera och då drog han iväg vilket han gjort den senaste tiden. Sa stopp ganska tidigt och skickade upp mamma istället. Hon fick galoppera honom i kanske en kvart tills han kunde galoppera på stället utan problem. De sista 10 minuterna red jag och då var han superfin. Hoppas mammas hjälp gör att jag själv får lite grepp om galoppen så att jag kan hålla igång det nu!
Söndag: Jag har idag jobbat i stallet 7-4 vilket har gått bra, Adam och Bailey var på hoppträning på morgonen och det hade tydligen gått toppen!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback