Dag 14. Meriter

Alltså mina meriter är ju inte så jättemånga direkt haha...
I LC har jag många vinster och placeringar upp till 72%
I LB har jag också vinster och placeringar med resultat upp till 68% 
I LA har jag inga placeringar ännu men resulat upp till 65%
Jag har varit med i 2 år och tagit "medalj" i ponnyallsvenskanfinalen. 
Jag har även startat regionala LA:P1or och FEI inledande, jag har även deltagit på individuellt DM och lag DM för Stockholms län, red även skol DM 2013 och kom första utanför medaljplats. 
 
Alltså mina meriter är ju verkligen inget att skryta över men jag är nöjd över allt jag hunnit göra tillsammans med Kiwi. Vi har verkligen inte haft det lätt på tävlingbanorna. Kan inte ens räkna på fingrarna hur många gånger jag gråtit efter tävlingar. Dagarna innan och på framridningen har kännts så fantasiskt bra men sen vet jag inte som hänt på banan. Antingen har hon totaldött och går inte ett steg fram eller så pajjar jag allt. Första klassen på Gripen meetinget 2014 var Kiwi jättefin verkligen, men då kommer jag och gör bort mig. Jag fattar fel galopp, rider fel hela tiden så att jag kommer ut vid fel bokstäver och allt blir bara pannkaka. Efter 3 timmar i bilen till tävlingen så lär jag mig inte ens programmet, helt katastrof verkligen. Men men, jag är fortfarande nöjd över våra små meriter vi har och hoppas på att Bailey och jag gör en bättre "karriär" utan så mycket stora misstag från min sida...
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback