Dag 13. Jag måste träna på

♦ Min sits - Den är rätt bra nu men den kan bli ännu ännu bättre!
Få finare hjälper - Jag vill att mina hjälper ska bli osynliga för folk från marken
♦ Få en bättre hoppsits - Vill verkligen kunna hoppa så att det ser bra ut haha min hoppsits är sämsta nånsin
♦ Min vänstersida - Måste stärka min vänsterskänkel och hand rejält!
♦ Bli bättre med mina vägar - Både på tävling och träning men framförallt träning, befäster mig själv och hästen med de dåliga vägarna jag alltid rider...
♦ Sitta på ytter sittben i galoppen - Jag sitter alltid snett och sitter på inner sittben så att i förvända galoppen blir det lätt byten istället...
♦ Driva rätt - På Bailey som är het måste jag lära mig att driva rätt, han ska tryckas på men inte mer framåt, svår balansgång jag måste öva på.
 
Dessa saker är väll de jag kan komma på just nu som måste tränas på och som jag vill få bättre!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback