Vecka 24!!

Den här veckan får jag sommarlov!! Såhär ser veckan ut just nu:
Måndag: Inget speciellt
Tisdag: 
Skolavslutning och ÄNTLIGEN sommarlov!!! På kvällen är det sista ridlektionen för terminen också!
Onsdag: Inget här heller
Torsdag: Salza, blir nog ett joggingpass i ridhuset och lite skritt ute!
Fredag: På morgonen ska jag rida Salza, förmodligen uteritt. Sen har min syster studentmottagning hemma så då ska jag va med på den.
Lördag: Jobbar i stallet mellan 7-16 och efter det ska jag till Salza och rida ett dressyrpass tror jag.
Söndag: Rider Salza igen. Uteritt eller jogging vet inte, får se!
 
Inte helt klart med vad jag ska göra på Salza varje dag, beror på hur hon gått mån tis och ons!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback