Oj..

Har inte alls haft tid för bloggen de senaste dagarna...
Nu jobbar jag ju på Veda på dagarna mellan 7-16 men åker hem närmare halv 8 varje dag då jag blir kvar där och hänger med massa andra.. Haha har ju inget att göra hemma ändå så lika bra att vara på Veda ;)
 
Samma varje dag nu, jobba 7-16 i stallet. Imorgon ska jag däremot åka raka vägen till Salza efteråt för att rida lektion på henne för Linnéa.
 
Jobbar imorgon, torsdag, ledig på fredag, jobbar lördag och ledig på söndag. Sen börjar nästa vecka där jag förmodligen bara kommer jobba måndag och tisdag. Jag skulle ju även gått dressyrkurs hela veckan men samma här så kommer jag bara rida måndag och tisdag. Ska berätta mer om den veckan senare.
 
Ska iaf sova nu. Långa dagar är det så går och lägger mig tidigt nu på kvällarna eftersom jag går upp kl 6 varje morgon. Tufft och slitigt men det är jättehärliga dagar på Veda nu med bra väder och så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback