Hemma i Sverige

Det blev tyvärr en kort vistelse i Danmark då Malin strök sig i GP pga Fleetwood inte kändes helt hundra så tidigt imorse morgonfodrade jag, gick på promenad med honom och kl 7 blev jag hämtad av en taxi och åkte till flygplatsen för att sen flyga hem till Sverige.

Tråkigt såklart men det var ändå kul att bara få vara med och se alla hästar och ryttare, pratat med och sett flera kända namn och sett flera fina hästar. Har varit supertrevligt på dessa korta 2 dagar, hoppas det blir ett annat tillfälle jag får följa med.

Hur som helst så hämtade mamma mig på flygplatsen och sen köpte vi lunch på Mc Donald's som jag åt och chillade på hennes jobb innan vi åkte hem.

Är supersupertrött nu efter att ha gått upp mellan halv 4 till halv 7 varje morgon sen i måndags så ska sova nu! Vid lunch imorgon åker jag ut och rider Salza och efter det vidare till Veda för att hjälpa till att få ut de sista hästarna till sommarbetet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback