Ba BAM

Gissa vad jag gjorde igår???
Igår anmälde jag mig och Salza till vår första tävling tillsammans! Så himla roligt! Den 7 augusti på hemmaplan, alltså Vallentuna kommer vi starta en regional LA:3, vilket är den lägsta klassen där. Tanken var ju egentligen att jag skulle starta lokal LB:2 men den klassen ersattes med LA3;an så jag anmälde mig ändå.
 
Det är typ bara som träningstävling för oss- första gången behöver vi inte köra all in precis, utan nu ska vi bara ut träna och få rutiner. I en regional LA förväntar jag mig nästan att få storstryk av dem andra haha ;) så det är bara fokus på oss två att vi ska träna på att tävla tillsammans. 
 
Det är om lite mer än en månad så nu blir det lite träning fram tills dess! Ser jättemycket fram emot att få tävla på henne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback