Vad jag gjort i veckan

Måndag: Var i stallet och kollade när Linnéa red Salza och fotade lite, bara chillade där i några timmar i brist på annat att göra haha!
 
Tisdag: Var med Sofia hela dagen och var med henne i stallet hon är i. Gjorde allt stalljobb, Sofia red några hästar och jag skrittade en häst, tog in hästarna, var en stund på Veda och i sommarhagen, hjälpte Magnus att flytta över Solnas hästar till nästa beteshage, åkte hem till Sofia, åt middag och jordgubbar, tittade på film och sov sen över där! Haha ganska händelserik dag ändå.
 
Onsdag: Hade morgonfodring i stallet, släppte ut hästar och sen åkte vi hem till Sofia igen och sov fram till 12. Lunch och sen åkte vi till stallet och tog in hästarna på eftermiddagen. Återigen jag skrittade en häst medans Sofia red en annan, stalljobb och sen åkte jag hem igen!
Haha Sofias hund Valle var ganska glad när han fick ett grisöra att tugga på medans hon red. Syns rätt tydligt hur nöjd han är hahahah ;)
 
En av hästarna Sofia red



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback