Nya stövlar

Nej jag ska inte införskaffa nya dressyrstövlar igen ;)
- Den här gången hoppstövlar!
Nu har mina Arezzo Horsehead stövlar från Hööks gjort sitt känner jag och mamma gick med på att sponsra med nya hoppstövlar efter lite saker jag gjort, så himla snääällt.
 
De jag är inne på är ifrån samma märke som mina dressyrstövlar, De Niro. Deras hoppstövel har många och jag tycker personligen att den är superfin till hoppning osv. De är mjuka och snygga och denna stövel tror jag faktiskt passar på mina ben och fötter efter deras måttabell som jag läst så dessa är jag inne på att köpa!
 
Kommer bli så skönt med SNYGGA hoppstövlar som sitter BRA! Det har jag ju aldrig varit med om tidigare haha ;)



Kommentarer
Anonym

Åh dom vill jag också haaaa 😩

2015-07-19 @ 21:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback