Lite färg

Igår kväll bytte jag ut designen på bloggen som var så himla grå och dyster.. De bilderna togs i typ oktober-mars när det bara var lera(nepp, ingen snö) så jag tyckte att det behövdes lite mer färger. Grönt med lite rött blev det!
Bilden i headern tog 1000 år att fixa, haha man kan nästan se vad jag gjort med bilden.. Men helt enkelt för att det var en rätt fin bild men det var riktigt mycket och stora saker i bilden som inte skulle vara där haha ;)
 
Bilden på presentationen fick dock vara kvar. Hur grå och tråkig den är så älskar jag den!
 
Idag ska jag åka till Salza och rida, Sofia följer med. Ska lägga fokus på de programdelarna som är lite svårare ur programet vi ska rida för att få mer kontroll på dem punkterna ;) Till exempel 10 meters volterna från medellinjen till spåret tycker jag är jättesvåra. Dels krockar jag typ i väggen och sen är det supersvårt att komma tillbaka precis på medellinjen! Träna träna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback