Veckan

MÅNDAG: 
Anna Dufva träning tillsammans med Bailey efter skolan precis som vanligt
Inlägg kommer imorgonbitti!
 
TISDAG:
 Bailey vilar helt och hållet, ev promenad om det ej är styltväder.
 
ONSDAG:
 Adam är med på markarbetet tillsammans med Bailey, ev dressyr men oavsett rider Adam.
 
TORSDAG:
Adam rider Bailey, får se vad de gör. 
 
FREDAG:
Ridning på veda i dressyrspecialen, får nog rida Caramelle som jag gjort de andra veckorna. Jag rider även ett dressyrpass på Bailey så gott som jag hinner, blir inte så jättelänge.
 
LÖRDAG:
Jobbar i stallet tillsammans med Johanna och Linnea. Adam rider Bailey, helst ut skogen men annars dressyr.
 
SÖNDAG: 
Jag rider ett dressyrpass på Bailey i ridhuset, 
 
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback