Vad jag tar med mig på tävling

När man tävlar med sin häst lokalt eller högre har man ju hur mycket som helst med sig, främst med sin häst. Jag tar ju dock aldrig med mig någon häst någonstans just nu utan hästen står alltid på den anläggning jag tävlar på. Därför har jag inte lika mycket att packa till tävling. Exempelvis till Ridskolecupen eller till Ponnycupen är denna lista på ett ungefär vad jag brukar ha med mig/ha på mig!
 
För alla egentligen som tävlar är ett bra tips att om man inte redan gör det, att göra en färdig lista, exempelvis i mobilen med vad du ska ha med dig, så varje gång det är tävling behöver du bara se på listan vad du behöver ha med. Oftast är det samma saker som behöver tas med på tävling och då är det mycket lättare att veta vad man ska packa ner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback