Ojdåååå

Bloggen har stått lite stilla idag, har inte haft något alls att skriva om då jag inte varit i stallet sen i måndags, har typ hemlängtan eller nåt nu haha. Idag var Adam med på en markarbeteslektion tillsammans med Bailey, tydligen hade han varit lite stökig och rädd då det hade rasat is/snö från ridhustaket så han hade ju varit vättskrämd lillkillen :(
Jag har spenderat min eftermiddag och kväll inne i stan med klassen, läser ju foto så idag har vi fotat kvällsljus vilket var kul men segt då det var så sjukt kallt och världens halka. Jaja, fina bilder blev det nog ändå, ska kolla igenom dem imorgonbitti.
Okej I know, supertråkigt inlägg men kanske hellre det än att bloggen står helt orörd?
Imorgon kommer jag hur som helst tillbaka till stallet, Bailey ska gå ett lugnt dressyrpass. Han gick ju ganska hårt idag men vilade i förrgår så han måste ändå röra på sig en del så det blir ett dressyrpass med fokus på grunderna och inget avancerat. Jag ska försöka hinna rida Pelle också då jag har honom imorgon, får väll se om det hinns med då jag är hemma sent imorgon. 
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback