Måndag

Efter skolan åkte jag hem, var hemma i typ 20 min och tog sen bussen till Stockholm Ridsport. Var där för att prova stövlarna men tyvärr var de för smala i vidden, precis som vi trodde att de skulle vara. Vi skulle testa denna då just den storleken fanns i Sverige men nu ska den beställas från Italien så det kommer ta minst 8 veckor innan jag får den och ännu fler veckor innan jag ens kan komma upp i sadeln med dem haha. Nu har jag alltså 8 veckor på mig att tjäna så mycket pengar som möjligt... ;)
 
Imorgon efter skolan ska jag till Veda och vara stallvärdinna och sen ridlektion på kvällen. Skönt att komma igång med ridningen igen nu efter vinteruppehållet. Ska bli spännande att se vilka som rider kvar och vilka ev. nya som har börjat, och såklart vilken häst man får börja med men jag hoppas såklart på Jim!
 
Statistiken har varit riktigt bra både igår och idag vilket är superkul! Vill säga att det kommer mer bilder från ponnycupen, både från borta och hemmaplan! Ska bara laddas över till datan!
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback