Helgen

FREDAG: Inget speciellt, bara skola och sen hem.
LÖRDAG: Helgjobb i stallet 7-16 med Jojjo och Linnea. Efter det är det banbygge nere i ridhuset och sen lotta hästar inför söndag. Hinner jag fixar jag kanske något i stallet med hästen jag ska tävla men annars åker jag hem efter det.
SÖNDAG: 
Hopptävling på Veda. Har inte hoppat på evigheter vilket betyder att jag tappat en del i hoppningen, samt har bara ridit Jim senaste månaden/månaderna regelbundet så det blir väl lite wildcard. Vi är bara 3 i klassen men det betyder inte att det blir lättare för placering ;) Lite som en vana nu att jag failar i hoppningen med antingen rivning eller stopp, tyvärr, men ska väl bara rida för att de är kul ;) Har inga mål alls faktiskt men vore såklart kul med en felfri runda för en gångs skull. Men ska bli väldigt kul att få hoppa igen!

//Carro 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback