Favoriter i min garderob del 2

Detta är sista delen av favoriter i min garderob, saker till hästen!
Schabrak: Gillar schabrak från Mias RS
Lindor: Schockemöhle, har flera och de är riktigt bra och snygga
Boots: Eskadron - passar alla och har bra kvalité
Benskydd: Tycker att veredus young jump är snygga, även lamicell men av de vi har är det våra vanliga från hööks, ni ser dem på bilden
Sadel: Älskade min stübben sadel som vi dock gav med Kiwi. Annars finns det mååånga jag skulle kunna vilja ha, kan rabbla upp en bra många drömsadlar. Är inget stort fan av de vi använder nu. Pelles Bates Cair är superskön också ;)
Träns: Vi har haft en del schockemöhle träns som suttit superbra, dock har jag (läs Kiwi) lyckats pajja en del...
Fleecetäcke: Rambotäckena har vi flera av, tjocka, varma och ligger superbra på våra hästar!
Vanliga täcken: Amigo och bucas ligger super och har riktigt bra kvalité, vi köper aldrig billiga täcken då det lönar sig i längden att köpa de lite dyrare ;)
Grimma & Grimskaft: Alltså jag tar väll det mesta som är bra, just nu har vi från hööks, funkar super! Vi har alltid lädergrimmor och sen trär vi på ludd på nacken och ibland nosen ;) 
//Hedda
 



Kommentarer
Isabell

Kan tipsa om Tungelsta häst & hund som har mycket schockemöhle! Allt från häst till människa, superfinal grejer!!

2015-02-05 @ 10:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback