Favoriter i min garderob del 1

Detta är del 1 med kläder till mig själv, favoriter till hästen kommer senare!
Byxor: Pikeur! Har du 1 gång haft pikeurbyxor kan du aldrig köpa några andra...
Tröja: Kan nog ha det mesta, tycker de höökspikéer jag har är supersköna och har bra passform, har även flera med olika märken som jag gillar osv osv, pikéer och vanliga tröjor kan jag ha det mesta av.
Fleece: Spooks in my heart. Alla som känner mig vet att ungefär hela min outfit består av spooks, älskar framförallt deras fleecetröjor.
Väst: Har inte supermånga västar men återigen måste jag säga spooks haha
Jacka: Har 2 sköna, varma och snygga jackor - spooks och schockemöhle
Mössa: Har faktiskt inte en enda mössa, dock flera pannband från spooks, supersköna och varma!
Stövlar: Tycker om att rida i mina tretorn men de är inte världens snyggaste (de är dock trasiga nu, gråter) men annars gillar jag Hööks - Arezzo Horsehead
Hjälm: John Whitaker - Charles Owen är sjukt skön men Samshield är helt klart de snyggaste (äger dock ingen, nån som vill sponsra?? ;) )
Handskar: Roeckl är allt som finns hos mig - kommer aldrig köpa något annat heller, guds gåva till folket 
Strumpor: Kingsland - relativt billiga, snygga, sköna, och bra kvalité!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback