Dagen

Gick upp runt 9, duschade, åt frukost och klädde på mig och den vid 11 gick jag till bussen. Började 11:45 idag vilket var superskönt, sen hade jag bara 2 ganska chill lektioner och slutade ungefär vid 4.
Ikväll har jag packat och lagt fram lite grejjer inför helgen. Ska till pappa imorgon och under helgen händer det ju en del så har massa som ska tas med.

Såhär ser helgen ut
Fredag: Åker hem till pappa efter skolan
Lördag: Helgjobbarmöte, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra i 4 h haha. Ingen idé att åka hem imellan (bor en bit bort) så får se vad jag ska göra haha. Kl 4 ska vi bygga dressyrstaket och sen träna på programet inför söndag. Efter det blir det fixa hästarna, ev fodra och sen ska jag sova hos Hanna!
Söndag: Upp tidigt för start kl 9 hos Överby i Ponnycupen dressyr. Först match hos dem och sen kommer de till oss på eftermiddagen kl 14 då det är start. 

Blir förmodligen en hel del bilder i helgen så har säkert en del att visa!
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback