Dagen

Helgjobbar i stallet med Jojjo och även Linnea under förmiddagen. Jobbar 7-16.
Sen ner till ridhuset och bygga fram hoppbanan inför söndag. Efter det ska vi lotta hästar och jag vet inte riktigt vem jag vill rida. Har inte hoppat på suuuperlänge, och har iprincip bara ridit Jim på senaste veckorna och han hoppar ju inte ;)
 
Inför tävlingen har jag nästan inga mål alls. Vill såklart rida felfritt men jag har alltid så himla mycket otur i hoppningen. Har bara en felfri runda hittils och det har varit både stopp och rivningar på nästan alla mina storhäststarter i hoppning. Vet inte alls vem jag ska ta men vill väl bara rida felfritt. Inga förhoppningar på placeringar, har aldrig hänt och tror inte det blir någon denna gång heller haha men man kan alltid hoppas. Vill kanske rida Hilda för hon är så sjukt kul att hoppa, kanske Robban för att det var längesen och han också är kul. Vi får se ;) Satsar inte överdrivet mycket i hoppningen utan det är mest kul!

//Carro
Hoppas det inte blir såhär bara haha ;) Snacka om jobbigt läge!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback