V.7

MÅNDAG:
Jag tränar Bailey på Anna Dufva träningen som vanligt!
TISDAG:
Bailey går nog ut i skogen eller tar det lugnt om det går, kanske jogga lite i ridhuset
ONSDAG:
Usek's årsmöte uppe på Veda, Adam rider Bailey
TORSDAG:
Jag är i Romme med klassen och skolan och åker skidor hela dagen, Bailey vilar helt och hållet.
FREDAG:
Bailey joggas eller går lugnt dressyr, får se vem som rider. Jag rider på kvällen uppe på Veda i dressyrspecialen.
LÖRDAG:
Årsmöte uppe på Veda, har dock inte bestämt mig om jag ska gå eller inte...
Bailey kanske ska gå dressyr eller ridas ut, vi får väll se lite hur det blir. Eventuellt har jag Pelle också.
SÖNDAG:
Lite samma som lördag, vi får se hur det blir med hästarna, inget är planerat än
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback