Tisdag

Idag hade jag sovmorgon ett bra tag, låg sedan och bara degade hela dagen fram tills jag fick ta mig lite i kragen ;) Kompis kom hit och vi pluggade en stund, inte mycket men fick iaf lite gjort haha. När hon åkte hem städade jag upp i köket samt skottade på parkeringen utanför huset, var mitt uppdrag under dagen.
 
Om några minuter kommer mamma hem och då ska jag ta ut hunden en sväng, sen äta middag och efter det åka till Veda. Ikväll är det hoppning och det betyder att jag förmodligen inte kommer rida Jim eftersom han inte får hoppa längre. Ingen aning om vem jag får men det blir nog bra vilket som, ska bli kul att hoppa igen, har inte hoppat på lektion på evigheter känns det som. 
 
Vi hörs senare ikväll!
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback