Tävling

Igår var jag på Veda ca 16.00 och då byggde vi dressyrstaket, sen lottade vi hästar. Jag hade turen som fick Cyklamen och det känns skönt eftersom jag ridit honom en del senaste veckorna nu.

Anna ska också rida honom i samma klass så det blir lite tight mellan starterna, men de blir säkert paus eller liknande.

Jag o Anna va iaf i stallet efter lottningen och fixade hästen och utrustningen, TUR DET säger jag, han var helt dränkt i lera!
Vi kvällsfodrade och sen åkte vi hem, fixade bara mina grejjer för idag och sen gick jag och la mig, är fortfarande sjuk så får hoppas att jag överlever inne på banan ;)

Om 1 h ska jag åka till stallet men vi hörs nog först efter tävlingsdagen!
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback