Påt igen då

Jag har ju gjort liknande förut men vi kör en gång till. Det är alltså frågor som jag kommer svara på varje dag i 20 dagar. Får väll se om det blir exakt varje dag men alla 20 inlägg ska upp, första kommer imorgon!
Och neeej, jag har inte stulit detta av någon annan utan har helt enkelt klippt ihop olika och gjort om det till mitt! :)
//Hedda
 
1. Min första häst
2. Fem ord beskriver min häst
3. Det här har jag med mig på tävling
4. Mitt värsta ridpass någonsin
5. Mina mål inom ridningen 2015
6. Mina bra och dåliga sidor
7. En perfekt dag i stallet
8. Min utrustning
9. Hästbloggar jag läser
10. Min och hästens vardagsoutfit
11. Mina tränare
12. Bilder från en dressyrträning
13. Jag måste träna på
14. Meriter
15. Det här äter mina hästar
16. Mina tidsplan till tävling
17. Mina drömmar och mål med ridningen
18.  Bilder på mig från tävlingar
19. Mitt stall, Vilka hästar finns, hur det ser ut osv
20. Mitt tävlingsteam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback