Måndag

Igår var jag borta nästan hela dagen. Var kl 9:30 på Veda och kollade PC hoppningen mot Djurgården. Jag o Thuren stod på banan, flaggade o sånt. Tjejerna var superduktiga och alla 6 ryttare red felfritt. Djurgården fick två ryttare med fel så matchen slutade i vinst till Vallentuna.
 
Efter det åkte jag hem, var hemma i några timmar och sen kom Thuren, var här en stund och åkte sen med Anna till Djurgården där det var bortamatch i hoppning igen. Laget var superduktiga och matchen blev oavgjord!
Åkte sen hem och gick och la mig nästan direkt, matchen var ju kl 18 vilket var väldigt sent så vi var hemma först vid 8 tiden.
 
Idag är det studiedag och även imorgon så jag är bara hemma och degar. Hade tänkt göra skolarbete men känner ba Nej gör det någon annan gång ;) kommer aldrig hända.
 
Har inte så mycket att skriva om precis och kommer typ inte ha något under hela veckan att göra. Bara ridning imorgon och inget annat under veckan så det lär bli en VÄLDIGT spännande vecka!
//Carro
Längesen ju, ett och ett halvt år sen tror jag, vinst i PC var naajs ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback