Måndag

Ny vecka, skolan va jättechill och slutade typ 11, åkte hem och städade mitt rum som tog några år och dagar. När mamma kom hem gick jag ut med hunden en sväng i snön. Passade på att ta med kameran när det inte snöade, men tro mig när jag säger att det är svårare att fota en hund som sitter ner än en häst som galopperar i hagen. Hunden tittar och vänder sig åt alla håll HELA tiden...
 
Imorgon börjar jag skolan 12:40, en lektion på en timma och sen hem. Alltså jättelång sovmorgon men ska försöka gå upp i tid och plugga. Efter skolan ska jag till stallet och jobba och sen på kvällen rida lektion. Hoppas på Jim igen :)
 
Här är lite bilder på djuret idag ;)
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback