Hemma

Igår hade vi årsmöte för Ungdomssektionen som gick snabbt och bra. Nya styrelsen framröstad och året har vi gått igenom. På lördag på stora årsmötet läser jag årsredovisningen samt tackar för mig och lämnar över min roll som ordförande.
 
Sen efter det var det hem och packa och sen gå och lägga sig. Idag gick jag upp strax innan 5 och åkte hemifrån ca halv 6. På skolan kl 6 och bussen mot Romme åkte 6:15. Har åkt skidor med ett gäng från klassen där och det har varit en askul dag, har skrattat så himla mycket idag!
 
Nu är jag hemma igen efter en superlång dag. Imorgon är det skola och på kvällen ridning. Hoppas jag får rida Jim, har faktiskt inte ridit honom på två veckor nu, känns som det var typ igår jag red honom men har blivit ett miniuppehåll nu när jag ridit Cyklamen ;)
 
Vi hörs imorgon!
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback