Bailey

Jag har nu fått en del önskemål om ridbilder och film när jag rider Bailey. Jag har faktiskt bara en film på Bailey och det var ifrån programridningen i julas och den är tyvärr helt borta, har bara 2 dåliga screenshots ifrån filmen.
Det är supersvårt att få till film just nu under denna årstid. Man är alltid i ridhuset fullt med andra hästar och oftast rider jag och mamma samtidigt så då kan hon inte filma mig. Annars när jag har någon med mig i ridhuset är inte första tanken att jag ska försöka filma men jag ska verkligen försöka att komma ihåg att jag be någon filma ibland. Jag vill ju själv ha filmer på Bailey när jag rider hemma osv. Men om inte annat får ni nog garanterat film när jag tävlar på Täby om några veckor! Jag ska självklart försöka fixa innan dess men det kan bli svårt...
Att jag inte kunnat få några ridbilder är för att jag just nu inte har någon bra kamera att fota i ridhus med, jag kan dock låna skolans kameror men det tar sån tid att ställa in den rätt varje gång och sen hitta någon som kan fota, 
Jaja, vi får väll se hur det blir, jag ska försöka att fixa både film och bilder så snart som möjligt ;)
//Hedda



Kommentarer
Linnéa Smith

Jamen Hedda, det är bara att ringa så kommer jag och fotar hahahaha 😂👍
Kram Linnéa

2015-02-04 @ 21:47:19 | http://vrkryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback