Tävlingen i söndags...

Tävling på Veda, red LA:1 på Dorina och på framridningen gick det ganska bra men hon blev stark och svår på banan samtidigt som hon laddade rätt mycket och fattade galopp och taktade och så innan galoppen. Fick två stycken 4,5p för tidiga galoppfattningar när hon fattade flera meter innan och jag kunde aldrig bryta av... Men aja, är ändå nöjd med framridningen. Hade en annars hyffsat okej känsla på ritten men det blir inte mycket högre poäng än vanligt eftersom det hela är lite halvdant. Fick 63,026% vilket var bättre än KM iaf! Förstår dock inte hur jag kunde få 65% på första LAn jag gjorde på henne då det gick mycket sämre tycker jag då, än vad det gjort nu. Aja skitsamma ;) Kom tvåa i klassen, av tre starter så antingen kom jag tvåa eller näst sist, kan typ välja haha ;) Tvåa låter väl bäst haha.
Det var lite utklädnad på tävlingen också så alla klädde ut sig lite juligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback