Helg

Idag gick jag en jättekort dag i skolan och efter det åkte jag hem till en kompis och vi satte oss faktiskt och pluggade i typ 2,5 timmar. Vi har massa prov och inlämningar nästa vecka som är sista veckan innan jul så vi behövde verkligen ta tag i det...
 
Imorgon har jag lite saker på "schemat". Ska vara i stallet vid 9 och mocka, fixa mat och hästarna och sen ska jag och Hanna rida ut en sväng på Salza och Zalmiac. Räknar att vara klara senast vid 12 och då ska jag till Veda direkt. Jobbar i stallet 12.30-16:00 och efter det ska vi hjälpas åt att ställa iordning inför julshowen och sen ha genrep.
På söndag är det nämligen julshow på Veda! Jag är ju inte med i usek längre och har därför inte planerat julshowen i år och det kan jag säga att det hade jag verkligen inte hunnit. Men jag ska såklart delta och hjälpta till ändå och jag och Sofia har ett eget fånigt nummer vi ska köra så måste träna på manuset kom jag på ;)
 
Kommer förmodligen bli kvar på Veda hela dagen så det blir ganska fullt upp helt enkelt!
Bilder från förra årets julshow!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback