God jul

Har verkligen gett upp på den här döende bloggen kan jag säga, men skitsamma!
God Jul iaf, min julafton har sett ut att morgonen började kl 7 på Veda där vi fodrade hästarna och sen kom massa folk och så hjälptes vi åt att mocka, sopa, ut med hästar och göra höpåsar och sen red vi den traditionella julkadriljen! Jag fick rida Dorina i år och dessutom rida i täten med Anna vilket gick bra!
Efter kadriljen fick vi frukost där och sen åkte jag hem och så har vi haft gäster hela kvällen som sover här.
 
Imorgon blir det dock upp tidigt igen och jobba i stallet. Börjar dock kl 8 istället för 7, superskönt sådär dagen efter julafton! Direkt efter jobbet åker jag till Salza och rider henne. Hon har varit lite stökig i veckan så ska rida ett ordentligt pass med lösgörande och verkligen få igenom henne.
Bild från dagen, direkt efter julkadriljen på Dorina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback