Onsdag

Idag har jag återigen jobbat i stallet 7-16. Morgonen började rätt lugnt, insläppet gick bra, vi fick ut alla hästar i hagarna snabbt och mockningen var också klar tidigt. Sen fick vi mycket jobb klart på förmiddagen så på eftermiddagen hade jag inte så mycket att göra. Blev klar lite tidigt men som vanligt hamnade jag kvar där i typ två timmar och bara var där. Var hemma vid 6 tiden och har precis ätit middag.
 
Imorgon är det sista dagen för veckan jag jobbar i stallet och direkt efter det är det banbygge och sånt inför helgens tävlingar. Runt 18 tiden kommer Linnéa med Salza och då ska hon få jogga lite runt banan så att hon har fått sett den. Jag och Linnéa rider lite var eftersom vi båda ska tävla henne i helgen. (Jag fredag, Linnéa söndag). Sen åker vi hem igen till stallet och fixar lite där och sen hem :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback