Vecka 17

Måndag: Efter skolan ska jag till Salza och om det är bra väder rida ut en sväng. Annars lugnt jogg i ridhuset och sen skrittrundan ute men vore skönt att komma ut nu när det är fint väder. Går ju att både trava och galoppera på vissa ställen så då får man samtidigt ut något av passet!
Tisdag: Stallvärdinna och ridning på Veda. Dressyr tror jag men jag vill fortfarande rida ut haha ;) Har blivit värsta skogsmullen men nu när det äntligen är skönt väder är det så himla härligt att komma ut med hästarna, nu när vi varit inne hela vintern!
Onsdag: Direkt efter skolan ska jag åka till Salza. Fixar iordning allt i stallet och sen borstar jag Salza och Zalmiac och därefter kommer Linnéa direkt från jobbet och då ska vi rida ut!
Torsdag:
Inget speciellt tror jag
Fredag:
Dressyrspecial på Veda
Lördag: Jobbar i stallet mellan 7-16 och direkt efter det åker jag till Salza och rider ett dressyrpass
Söndag: 
Allsvenskan div 3 på Veda så ska vara funktionär där, blir väl förmodligen hela dagen
 
//Carro
 Haha lite random bild ;) Fina Pandora och jag under KM 2013, utklädda till supermario....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback