v. 16

Måndag: Skola med nationella prov i svenska muntligt. Sen hem och fixa en skolgrej och efter det åka till Salza. Eftersom hon tävlade igår ska hon ha det jättelugnt idag så om det inte regnar tänkte jag rida ut. Annars blir det skrittrundan ute och lite lätt jogging inomhus.
Tisdag: På kvällen ska jag till Veda och rida lektion. Dressyr och jag har väl antagligen Jim eller Cyklamen haha. När det är dressyr= Jim, När det är hoppning= Cyklamen ;)
Onsdag: Inget speciellt
Torsdag: På idrotten ska vi springa 5 km och jag kommer påriktigt dö. Efter det ska jag åka till Salza och då ska jag rida ett dressyrpass. Inte superhårt men inte heller jättelugnt.
Fredag: Inget speciellt
Lördag: Jobbar i stallet mellan 7-16 så blir inte så jättebra uppdatering den dagen hehe
Söndag: Ingenting, kanske hittar på ngt annars blir jag bara hemma hela dagen.
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback