Snurrigt

Haha det känns som att bloggen är lite virrig. Helt plötsligt är jag här igen men jag är hur som helst hemma från London igen vilket ni säkert förstått ;)
Landade lördag kväll och var hemma runt 12 och somnade typ halv 2. Sen upp vid 7 och åkte till Salza. Hjälpte linnea och sen lastade vi Salza och åkte mot Bromma. Tävling där hela dagen där jag groomade. Kul men väldigt lång dag, sen hem och plugga hela natten typ haha...
 
Är supertrött nu men imorgon är det sovmorgon så då får jag sova ut helt enkelt.
 
Ville bara klargöra lite då jag kände att det blev lite snurrigt här när man missar att skriva vissa dagar ahah.

//Carro
 Linnea och Salza från igår efter förklassen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback