Påsklovet

Nu över lovet så har jag en del jag ska göra och sen ska jag faktiskt resa bort också så jag blir inte hemma så mycket men här är det jag ska göra:
 
v.14
Fredag: programträning på Veda inför söndag. Rider och tar hand om Salza på eftermiddagen.
Lördag: Är hos Salza på dagen någon gång och sen till Veda. Staketbygge, programträning och sen fixa hästarna på kvällen inför söndagen.
Söndag: Semifinal Ponnycupen omg. 1! Hemmamatch mot Tungelsta 10:00!
 
v.15
Måndag: Semifinal Ponnycupen omg. 2! Nu bortamatch mot Tungelsta 15:00 och efter den här matchen vet vi vilket lag som går till final(!!!). Ska rida Salza också så får se om jag gör det före eller efter.
Tisdag: Rider Salza, Linnea ska vara med och då ska vi förmodligen ställa fram något hinder och prova på hoppningen också! Stallvärdinna och sen ridlektion på kvällen
Onsdag: 
Åker till London med mamma!
Torsdag: London
Fredag: London
Lördag: London(åker hem)
Söndag: Linnéa och Salza ska tävla Div 3 på Bromma Ridklubb så jag ska med och hjälpa henne. Även kolla dem andra i laget(Linnea rider också för Vallentuna!)
 
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback