Onsdag

Idag har skoldagen varit rätt chill, även fast vi hade både engelskaredovisning och matteprov. Väl hemma har jag suttit och stirrat på ett tomt dokument i typ 4 timmar som ska vara ett tal till Nationella proven men jag började skriva för typ en timma sen.. Är fortfarande inte klar...
Måste vara klart imorgon så jag får helt enkelt sitta uppe tills det är helt färdigt.
 
Imorgon är det skola mellan 11:45-16:00 så kommer inte hem först vid 17 tiden. Ska ganska direkt åka till Salza. Ska rida henne helt själv för första gången, dvs ingen som är med mig. Tänkte bara vara i ridhuset och köra lite lugnt. Inte pang på direkt lixom utan nu ibörjan bara lära känna varandra och hitta flera knappar på henne. Det är privatlektioner där på kvällarna så man får bara hålla sig undan lite men det ska nog gå bra ändå.
 
Efter det ska jag hem igen och typ sova haha. Är ju ledig på fredag vilket är sjukt skönt så då blir det tid för att sova, vem sover på vardagarna lixom? ;)
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback