Min tur ;)

Även jag tänkte göra en "Days-challenge", precis som Hedda nyligen gjort. Jag kan ju däremot inte ha samma inlägg som hon så jag gör en egen, men tar några av dem Hedda gjorde iaf :) Vore lite konstigt om jag skulle göra inlägget "Det här äter mina hästar", aa de är ju lixom inte mina hästar haha.
 
Men ska göra en som är lite mer anpassad efter mig som inte har egen häst, det är självklart begränsat med vad man kan skriva i hästväg om man inte har en egen, men såklart kan man skriva en hel del ändå! Här är iaf alla inlägg som ska komma upp, ett om dagen kommer upp!
Första kommer imorgon!
 
1. Min favorithäst + 10 fakta om den
2. 10 Hoppbilder
3. 10 Dressyrbilder
4. Mitt stall, vilka hästar finns, hur det ser ut osv
5. Mina mål inom ridningen 2015
6. Meriter
7. Min ridutrustning
8. Min ridutrustning - Hästens
9. Mina tips
10. Ridfilmer
11. Hästbloggar jag läser
12. Mina bra och dåliga sidor inom ridningen
13. 3 Videos: Rolig, Häftig, Ledsam
14. Hur en jobbdag i stallet ser ut
15. 10 speciella hästminnen
16. Häst-test
17. Att rida i lag
18.  Min bästa & sämsta Ponnycupritt
19. Hur jag förbereder mig för tävling
20. Något jag vill göra innan 2015 är slut
 
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback