Gårdagen

Igår jobbade jag i stallet mellan 7-16 med Linnea och Sandra som gick bra! Efter det åkte jag direkt till Salza.
Började fixa henne direkt och red sen ett dressyrpass i ridhuset. Gick inte helt bra, hon var lite stark och ångade på rätt mycket och det var svårt att stämma av henne. Red en del lösgörande och lydnadsgrejjer för att hon skulle lyssna bättre och va med lite mer på hjälperna. På slutet blev hon bättre iaf.
 
Efter det fixade jag henne och sen mockade jag, fyllde vatten och mat och fixade all utrustning och efter det åkte jag hem.
 
Idag är det dressyrtävling på Veda och jag ska dit och va funktionär. Blir alltså inte bästa liveuppdateringen precis men aja ;)
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback