Fröding

Idag har mamma ridit Bailey och fixat allt med stallet då jag varit med Isakssons + Sofia bort till Ekeby i Sala och hälsat på deras 3 dygn gamla fölunge Fröding. Han är absolut det härligaste fölet de haft som jag träffat. Han har dock inte haft den lättaste starten i livet då hans fina mamma Fia tyvärr gick bort när han bara var 1 dag så han är just nu ensam i livet. Han fattar dock inte bättre utan verkar tycka att livet med nappflaska och människor är alldeles perfekt ;)
Men Fröding var hur som helst superfin och vrålsöt såklart ;) Vi hälsade även på deras 2-åring Fidelie som blivit galet mycket finare sen sist jag såg henne, supersöt är hon nu!
 
När vi väl var hemma igen åkte jag med till deras stall där de har de andra hästarna och kollade lite på när de red. 
Mamma fixade allt med Queen tidigare idag så hon är badad och klar inför tävlingen imorgonbitti, 06.40 lämnar vi stallplan så jag antar att vi måste vara i stallet redan 05.30.... Galet tidig morgon blir det i alla fall!
//Hedda



Kommentarer
ɑ n n i k ɑ

Söt!

2015-04-12 @ 15:10:30 | http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback