Dag 6. Meriter

Hm, meriter och meriter ;)
Har tävlat på ridskolehäst under alla mina tävlingsår i olika lätta klasser, så har inga större meriter. Men de jag har är ju resultat från de tävlingarna samt ponnycupen så de här är väl det jag har just nu:
 
LC:1 Har ridit på 72,41% som högst med placering, red mest LC:1 an när jag var liten så har inga större resultat i just den klassen eftersom det var den första klassen jag tävlade men jag har flera placeringar i LC:1 på både ponny och storhäst.
 
LC:2 Har tävlat det programet i Ponnycupen under de år jag tävlat dressyren i PC. Har totalt ridit 21 dressyrmatcher i ponnycupen, avslutar nog med 22 st på många olika resultat, de flesta mellan 65 - 75% som är det högsta jag fått. Har många guldmedaljer samt en silvermedalj. Sen två lag-guldmedaljer från finalerna 2013.
 
LB:0 Endast ridit de programet 3 gånger och nu är ju det programet borta så blir inga fler ritter i LB:0 men jag har ridit två gånger på 65% och 65,781% samt en gång på 62,97% och alla gånger med placering, en 2:a placering och två 3:e placeringar. Dessa gånger var i Ridskolecupfinalen 2012, 2013 och 2014.
 
LB:1 Ridit som högst på 69,31% på Toy i klubbmästerskap, har flera vinster och placeringar i LB:1 med blandade resultat. Allt mellan 50% för många år sen till nu 69%. Ridit väldigt många LB:1,or!
Även finalen i Ponnycupen dressyr 2013 gick i LB:1. Gjorde ingen superritt individuellt men laget ägde så vi vann guldet!
 
LA:1 Startat en ponny LA på 56,184%, inget att skryta med precis ;) och nu en häst LA på 65,79% och 2:a placering. Nästa LA är om bara några dagar!
 
Hoppning:
Ponnycupen: Flertal starter i ponnycupen hoppning. Flera silvermedaljer individuellt och även guldmedalj i lag i Ponnycupfinalen 2013!
Ridskolecupen: Flera vinster och placeringar i ridskolecupen i hoppning på både häst och ponny på olika hästar. Placeringar i både stil och tidshoppningar. De lite större resultaten i hoppning är nog när jag vann Ridskolecupfinalen i hoppning på ponny 2013 tillsammans med Twist.
 
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback