Usekmöte

Har precis kommit hem efter att ha varit på Veda sen halv 5 och haft usekmöte. Handlat nya priser till aktiviteterna samt gått igenom massa på mötet och planerat julshow och aktiviteter. 
Går rätt bra med julshowen nu ändå! Vi har planerat och skrivit massor och förhoppningsvis så är manuset klart inom en månad! Vore extremt skönt isåfall!
 
Imorgon är det världens tråkigaste skoldag då vi bara ska vara ute på gräsmattan hela dagen och lyssna på alla partier nu inför valet. Slutar vid 4, ska då hem och sen på kvällen ska jag rida på Veda. Dressyrspecial på Toffee igen och är ändå rätt taggad. 
 
Kommer inlägg om hur helgen ser ut också!
Ska blogga en liten stund till nu innan jag ska gå och lägga mig. Som ni såg så är ju Hedda borta nu ett tag från bloggen vilket betyder att jag är själv=Det kommer inte bli lika bra uppdatering. Ap synd då statistiken är på topp just nu men jag hoppas den inte sjunker allt för mycket... Ska blogga så mycket som möjligt..
 
Aja vi hörs mer imorgon iaf!
//Carro



Kommentarer
Maja

Super fin!!

Svar: Tack!!
ponnyboken.blogg.se

2014-09-11 @ 21:50:28 | http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback