Tisdag!

Igår fixade jag skåpet i stallet genom att ta ut exakt allt och städa ur allt damm och smuts på golvet, tog hem allt som behövde tvättas och det var en hel del kan man ju säga...
Nu är det rent och det känns sjuuukt tomt. Nästan alla lindor är hemma och tvättas så det tar nog ett tag innan allt är tillbaka på plats igen! 
Idag är det ridning på veda igen, kul att börja rida mer där igen så jag får lite extra ridning per vecka. Innan veda åker jag upp till Thorsholma och tar hand om Queen då mamma är bortrest. Hon vilar men allt ska fixas i alla fall.
Igår kom jag och Pelles ägare överens om att jag rider honom 4 gånger denna vecka, onsdag, torsdag, fredag och söndag!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback