Snart ponnycup!

Nu startar årets ponnycupsäsong igång och jag är sjuuukt taggad!
I år blir det bara bara dressyr för mig då jag är för gammal för hoppningen nu, men det är ändå dressyren jag vill rida såå ;)
 
I år kommer vi möta 4 andra lag. Dock har vi varit hos exakt alla lag tidigare så det var inga nya tyvärr, men alltid kul att komma tillbaka till ställen man tävlat på innan! ;)
 
I år möter vi:
Lidingö
Tyresö
Bogesund
Tungelsta
 
Lidingö har vi varit hos flesta gånger, typ 3 år i rad tror jag haha. Ridit både vanliga hoppmatcher och dressyrmatcher där samt ridit semifinal och final i hoppning där. Vi mötte dem också förra säsongen i dressyren så det var inte så länge sen.
 
Bogesund och Tungelsta mötte vi för.... 3 år sedan. Det var ett tag sedan så det blir ändå kul att komma dit och se vilka som tävlar nu och vilka hästar som är med och så!
 
Tyresö var vi hos förra och förr förra säsongen så dem är det inte heller länge sen! Kul att mötas igen!
 
Vi har inte alla datum klara än men dem startar ju nu i sep-okt och håller på till typ mars senast med 8 omgångar dressyr! 
 
Skittaggad verkligen! NU KÖR VIIIII
//Carro
 
 Här är massa bilder från tidigare års ponnycuper! Gud vad kul vi haft tillsammans! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback