Ridningen igår

Igår red vi dressyr för Evelina och hade hästbyte, och då fick jag rida största hästen i stallet haha.. Nova.
Till en början gick det faktiskt helt okej men fyf'n vad dåligt det gick sen haha. Hon var helt extremt stark, tuffade bara på och var skitstark i handen. Hon är så sjukt svår att rida, jättestel och stark och det var verkligen inte lätt. Galoppen är typ en mardröm, jättekonstig takt och det är helt omöjligt att rida alltså.
Fy vad dåligt det gick, var verkligen så trött och ont i armar och ben så tillslut orkade jag inte ens försöka längre.
 
Inte så säker på att jag vill fortsätta med henne hahah men får jag henne igen är det väl bara att köra på!
//Carro
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback