Hästarna på Veda del 4

Här kommer 4:e delen, näst sista!
 
Piraten f. 1997- valack
Haha Piraten är så jäkla rolig. Han är typ skojjig av sig, alltid glad att rida och allmänt rolig! Han är duktig på både dressyr och hoppning och är alltid rolig att rida. Vem tycker inte om Piraten lixom?? Kloockren häst! Har haft honom några gånger på hoppspecialen och lite i vanliga gruppen men inte mycket mer än så faktiskt. Men han är askul att rida!
två bilder från en hopplektion på honom för ett tag sen
 
Rafiki -valack
Vet faktiskt inte hur gammal han är, men han är iaf typ en nallebjörn. Världens sötaste roligaste Raffe är också en klockren häst! Går mycket ponnylektioner, han är en av de mindre hästarna. Skitsnäll verkligen! Är duktig i dressyr och hoppning och allllaaa älskar raffemannen!! Rider honom inte så jättemycket men det är alltid kul att rida Raffe!
Har ingen bild där jag rider honom så tog en där Anna gör ;)
 
Robban f. 2003- valack
Ååh fina Robban tycker man ju om! Han är en skitfin häst enligt mig, har verkligen musklat på sig senaste månaderna och ser riktigt fin ut nu! Han är jättefin i dressyr och jätterolig att hoppa på. Har tävlat honom 2 ggr i dressyr och en gång hoppning. En vinst och en tredje placering i dressyr. Hade Robban min första ridskolecupfinal i somras! Han var inte superpoppis hos mig för länge sen men jag tycker verkligen om honom nu! Superhäst som kan gå med iprincip alla sorters ryttare! Rider honom inte så mycket på lektion just nu men gillar honom verkligen! Det är även Robban ni ser i headern!
 
Tip Top f. 1997- valack
Tip Top är också världens trotjänare. Världens snällaste som alltid gör sitt bästa, HELA tiden verkligen! Han är en sjukt fin dressyrhäst som har placerat sig och vunnit massa tävlingar. Verkligen jättefin att rida! Hoppa är han också duktig på men han kan vara lite svår att hoppa ibland då han blir superstark, han drar inget men han blir bara stark. Men han är ändå sjukt duktig. Än av de större, också snyggare hästarna enligt mig, riktigt fin är han!
har bara bild när jag hoppar honom så lägger upp en där Annette rider honom ;)
 Sista delen kommer snart!
//Carro



Kommentarer
Astrid

Kan du inte göra samma grej med ponnysarna..?

Svar: Jo visst!
ponnyboken.blogg.se

2014-09-11 @ 07:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback