Hästarna på Veda del 3

Nu kommer del 3 på hästinläggen!

Muscot f. 2003- valack
Har bara ridit Muscot typ 7-8 gånger än sålänge. Han är en jättejätteduktig och fin både hopp och dressyrhäst. Han ÄR en svår häst att rida men såfort det funkar är han skitfin och rolig! Pigg och glad i hoppningen, kul att rida när det väl funkar haha!
 
Nougat f. 2006- valack
Red Nougat jättemycket förut, inte lika mycket längre men han är en jättefin häst! Duktig i både hoppning och dressyr, lite svår ibland men när han funkar så är han jättekul att rida! Typ medelstor! Var ett tag sen jag red honom men förr var han faktiskt min favorit haha, detta var länge sen dock ;) Men han är en fin häst när man väl hittat knapparna!
 
Nova f. 2004- sto
ENORMT stor häst haha! Nästan 180 skulle jag tippa på, skitstor men jääättegullig häst! Hur snäll som helst i hantering och snäll att rida också. Har bara ridit henne en gång hittils men hon är stor och snäll. Speciell men fin häst. Duktig på hoppning också när det blir lite högre, minihinder är som små pinnar för henne, alltså så kan hon bara kliva över hindret då ;) Men hon är duktig och snäll, har inte ridit henne så mycket som sagt så vet inte supermycket om henne att rida och så.
Har ingen bild alls när jag rider henne så blev bild på bara henne ;) Från hemsidan
 
Oscar f. 1989- valack
Äldsta stora hästen i stallet, gammal och supersnäll. Ridit honom någon enstaka gång men inte längre. Oscar hade jag faktiskt på min första hopptävling för många år sedan! Han är världens snällaste trotjänare, går med de allra minsta barnen utan minsta problem. Trots sin ålder är han faktiskt en väldigt fin dressyrhäst. Han kan hoppa också men hoppar inte så högt längre eftersom han är så gammal. Världens snällaste hjärta!
Hade ingen bild när jag red honom heller så tog en där anna rider honom för några år sedan haha ;)
 
Pepsi f. 1997- valack
Jättesnäll häst som är duktig och fin i både hoppning och dressyr. Superglad när han hoppar haha. Går jättebra i dressyren när man hittar knapparna. Jag har faktiskt bara ridit honom 1 enda gång men jag tycker om honom ändå. Jättesnäll som går från allt med ponnybarn till de äldre rutinerade.
har ingen bild när jag rider honom så tar en när Therese rider!
Del 4 kommer snart!
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback