Hästarna på Veda del 2

Här kommer del 2 på hästinlägget haha ;)
 
Hilda f. 1998- sto
Har inte "ridit" Hilda än, endast skrittat hem henne från betet haha. Men hon är en supersnäll häst, går jättesnällt med allt från mindre till mer rutinerade ryttare. Hoppar jättefint! Har ingen annan bild än när jag skrittar på henne och det är ju inte så jäkla kul så lägger upp när Anna hoppar henne! ;)
 
Jim f. 2006- valack
Jim aka Jimpan är en av mina favoriter, red honom för jättelänge sen några gånger och sen hade jag honom nu i somras på dressyrkurs och fastnade för honom då. Han har precis börjat gå lektioner lite smått. Jim är en speciell, känslig men jättefin och duktig häst! Lite som en unghäst att rida men han är otroligt rolig att sitta på! Går mest dressyr just nu men har hoppat lite också.
 
Lizt f. 1992- valack
En av de mindre och äldre hästarna. Rider honom inte så mycket längre men har ridit honom några enstaka gånger. Han är en svårare dressyrhäst enligt mig men han är pigg, glad (och snabb) att hoppa! Supersnäll riktig trotjänare!
 
Maestro f. 1999- valack
Har inte ridit Maestro supermycket, typ 6-7 gånger, men Maestro var faktiskt den första häst jag red på storhästlektion! Uteritt, gått från C-D ponny till typ näst största hästen i stallet med världens största steg på uteritt, hahaha! Han är enligt mig lite svår att rida men när man får till det är han faktiskt väldigt fin! Fin i dressyren, hoppar bra när han väl vill, kan vara lite tittig och så med hinder men när han väl hoppar så hoppar han väldigt bra!
haha har bara en bild när jag rider honom(den till höger). Andra gången jag red honom då, skitdålig bild så la upp en lite bättre när Annette rider honom!(vänster)
 
Mc Cloud f. 1993- valack
Jättesnäll mindre häst som är jättekul att hoppa! Kan va svår i dressyren men efter att man har hoppat vill man inte sluta trava då han blir skitfin! Rolig och snäll att rida! Rider honom inte så jättemycket längre dock.
 Del 3 kommer snart!
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback