Godnatt!

Kom hem från ULK kursen runt halv 7, la mig i sängen och somnade direkt. Vid middagen fick jag höra att vi fått ännu ett erbjudande gällande häst, helt galet hur många chanser jag fått under dessa veckor. Får hoppas på att det blir av denna gång, vad det är exakt får ni inte veta riktigt än! 

Imorgon är det skola igen och det blir en vecka full av hästar och ridning! Jag ska försöka blogga mer denna vecka också... Bloggen känns lite halvdöd just nu så det är dags att sätta lite fart igen! 
Nej nu ska jag sova, upp tidigt för skola imorgonbitti!
//Hedda
Här är hela ULK gänget, vi är hela 19 stycken ifrån 9 klubbar runt om i Stockholm, härligt gäng som alla är supertrevliga, man känns som en skolklass fast skillnaden är att ALLA älskar hästar ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback