Dagen

Idag jobbade jag och Hedda på Veda från 7-16 så har varit borta iprincip hela dagen. Gick helt okej men hände typ saker hela tiden hahaha...
Vi blev klara mitt i prick men det kändes som att vi låg efter sjukt mycket... Aa vad som hände då.. Hahah verkligen ingen aning om hur det gick till men när vi mockade och krattade skritten så mockade jag medans hedda körde skottkärran bakom och när vi kom till dörren och skulle gå ut så gick först jag ut men när hedda skulle gå ut fastnade skottkärran i gallret bakom hedda, så den tippade ner i marken och tippade rakt upp och hedda hamnade under hela gallret.. Alltså låter helt galet men det var det helt galet hahhaha... Sjukt konstig blev det iaf hahah.
 
Annars gick allt annat helt okej ändå.
Är nu hemma och ligger i sängen med datan. Har lite chips och dricka och skriver manus plus bloggar. Äkta lördagkväll ;)
 
Imorgon vid 15 ska jag vara på Veda och hålla i skötarkursern!
//Carro
 
Olycksplatsen hahahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback