TMI tag

Fick en kommentar om att göra en TMI tag, står för Too much information. Verkligen jätteointressant inlägg men har ju som sagt inget annat att skriva om... Gör en nu när jag är i Mallorca!

1. Vad har du på dig idag? Bikini, linne, shorts, flip flop hehee
2. Någonsin varit kär? Typ inte
3. Någonsin haft ett jobbigt break up? Haha nej
4. Hur lång är du? Hahahah sjukt många som undrar men nästan 180, tyvärr ;)
5. Hur mycket väger du? hahah det vill ni nog väldigt gärna veta
6. Några tatueringar? Nej
7. Några piercingar? Nä bara hål i öronen
8. OTP? Vadå?
9. Favoritprogram? PH typ haha
10. Favoritband? Lyssnar ej på band
11. Någonting du saknar? Min förra hund..
12. Favoritlåt? Absolut ingen aning. En låt är bra i 2-3 veckor sen kommer nästa låt lixom ;)
13. Hur gammal är du? 16 (1998)
14. Stjärntecken? Fisk
15. Någonting du letar efter hos en partner? Haha längre än mig steg 1...
16. Favoritmotto? Har inget tror jag..
17. Favoritskådespelare? Typ solsidan-gänget haha. Fredde Alex och Ove <3
18. Favoritfärg? Blå, rosa och grön typ
19. Hög eller låg musik? mellan typ haha
20. Vart går du om du är ledsen? Ingenstans?
21. Hur lång tid tar det för dig att duscha? Allt mellan 2-30 minuter ;)
22. Hur lång tid tar det för dig att göra iordning dig på morgonen? Haha ibland 10 minuter, oftast 20 om man räknar med klä på sig och allt
23. Någonsin varit med i ett slagsmål? nää man får väl inte slååååss
24. Turn on? va
25. Turn off? Va
26. Anledningen till att du började blogga? Kommer inte ihåg, det var jättemånga år sedan jag skaffade första bloggen men tror de va för kompisar hade och jag också ville skaffa en.
27. Rädslor? spindlarna i mitt hus, mörker, gå upp till veda från bussen mitt i vintern kl 17:00, massa hahaha
28. Senaste saken som fick dig att gråta? En jättesorglig tecknad film på facebook :(((
29. Senaste gången du sa att du älskade någon? Oj......
30. Meningen bakom ditt blogg-namn? HAHAHAHA jättebra fråga. Carro 12 år satt och skulle skapa massa bloggar med olika namn och sen välja de bästa. Sjukt fult och töntigt men nu äre ponnyboken forever <33
31. Senaste boken du läste? Ingen aning, läser knappt böcker om jag inte måste
32. Boken som du för tillfället läser? Hoppas - Åsa Andersberg Strollo
33. Senaste programmet du såg? Sjärnhoppningen
34. Senaste personen du pratade med? min broder
35. Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med? Min bästa kompis skulle jag säga. Eller en av dem bästa
36. Favoritmat? Färdig fryst pasta alfredo <33333
37. Plats du vill besöka? Oj, hahah ingen aning. Trivs rätt bra nu haha
38. Senaste platsen du besökte? alltså är ju i mallorca nu...
39. Är du kär? hahaha nej
40. Senaste gången du blev förolämpad? Ingen aning
41. Favoritsmak på godis? Kanske surt eller sött
42. Vilka instrument spelar du? Inga. Har gått på piano dock så kan en del piano
43. Favoritsmycke? Ett armband
44. Senaste sporten du spelade? Asså man behöver inte spela sporter vafan! Men ridning
45. Senaste låten du lyssnade på? Låten till den tecknade filmen som btw va asbra
46. Favoritraggningsreplik? Hej bäbi
47. Har du använt den någon gång? Ja, typ varje gång jag ser vovven :):):):):):):)
48. Senaste gången du var med någon? Kompis? Isåfall i fredags i skolan
49. Vem borde svara på de här frågorna nu? Ingen, dem är astråkiga
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback